Tuesday, February 10, 2009

Majlis Angkat Mengangkat & Tukar Menukar Kad ID...

haaa......pd minggu tuh, stelah dihampakan lg pabila artwork aku masih lg tidak diambil oleh En.taufik....aku berasa sungguh sedih siot kerna penat lelah ku x diambil peduli di tambah lg saket nyer adalah sbb aku da tekad sangAT nak same level ngan Senpai aku iaitu fauzan aka Arter...kendian artwork beliau tlah diambil En.taufik menambah lg kedukaan aku...tuhan sje tau betapa saket nya jiwaku ketika itu.....Suddenly, aku terlihat Kopet aka Skagi dan Arter tlah bertukar2 kad ID.....tindakan mereka itu tlah mempengaruhi aku untuk join sekaki sbb aku rse perkare itu sangat menarik dan canbest dan jge dpt mengeratkan lg hubungan silaturrahim sesama manusia.......jd, pd ari jumaat ketika klas photography aku memberanikan diri aku utk bertukar kad ID dgn Meerna....aku sgt terkezut kerna die bersetuju...ari 2 aku rse terubat luke dihati aku sbb drawing ari 2 & pd mase yg same aku rse sronok sbb ade gak org yg sudi menukar kad ID nya dgn ku....hingga skunk ini aku masih lg memegang kad ID beliau, smpi ble aku pown xtau......

No comments: